sync3 - applink werkt niet

In-Car Entertainment, audio, video, alarmen, elektronica, ...

Moderator: Beheerders

sync3 - applink werkt niet

Berichtdoor js84 op wo apr 11, 2018 6:36

Hoi Allemaal,

Ik bezit sinds een 4-tal maanden een Transit Connect met een sync3 systeem. Ik heb reeds meermaals geprobeerd om applink te gebruiken, maar Sync3 herkent geen apps op mijn android smartphone. De smartphone is geconnecteerd via bluetooth, en "mobiele apps" is ingeschakeld in sync3.

In het menu waar mobiele apps ingeschakeld worden staat nog een vakje "mobiele apps vernieuwen". Dit is echter niet opgelicht en kan ik dus niet aanklikken. Wanneer ik in het hoofdmenu klik op mobiele apps en vervolgens op "apps zoeken" krijg ik steeds de melding "geen apps gevonden".

Dien ik op mijn smartphone nog instellingen te wijzigen om een app toegankelijk te maken voor sync3, of doe ik nog iets anders mis?

Alvast bedankt ;)
js84
 
Berichten: 1
Geregistreerd: wo apr 11, 2018 6:28

Word een Viking

Re: sync3 - applink werkt niet

Berichtdoor edc1 op wo apr 11, 2018 17:22

Smartphone moet verbonden zijn via usb. Via bleutooth werkt het niet.
Stel je er niet veel van voor. Volgens mij zijn er nog maar een paar apps beschikbaar. Er wordt veel beloofd maar heel weinig gegeven.
Zo wordt er ondermeer beloofd dat Waze één van volgende maanden beschikbaar zou komen. Voorwaarde is dan wel dat de versie van Sync 3 minstens 3.0 bedraagt.
Welkom in de club. Waar je ivm sync3 vooral veel geduld moet hebben.
Mondeo Clipper Titanium 1.5TdCi (Model 2016.75) Business +
edc1
 
Berichten: 22
Geregistreerd: za mei 14, 2016 16:08


Keer terug naar Technisch > ICE, Security & Elektronica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten