Wie stelt er een leuke datum en/of plaats voor?
Moderators: Beheerders, Moderators

fantaflesdopke schreef:Zie ik wel zitten, alleen zal het moeten passen met het zomerverlof hé, al is dat voor iedereen zo ...
Misschien kan je Pimpie contacteren of hij het ziet zitten om zijn uitgestelde m&g te organiseren in de zomer?
Dat zou dan in de buurt van Deinze zijn.
Qua datum is het gokken wanneer het voor de meerderheid van de geïnteresseerden past. Ofwel een poll plaatsen?
De vooravond van een feestdag of een feestdag zelf is misschien wel een optie?

focus ST schreef:even mee gereden met dit vliegmachien. Dees autoke is echt SNEL, vooral in hogere toeren, precies ne Vtec,
peter st220 schreef:indrukwekkend ritje (dat rondpunt was gestoord![]()
)

knightgangsta schreef:waarom altijd zo ver ?
neem eens iets centraler gelegen als het kan
kzou graag eens op een openbaar plein staan dat het volk ons eens ziet

jking140 schreef:Deinze zou ideaal zijn

fordjeuh schreef:ah en hangt daar een ^prijskaartje aan vast voor op zolder te gaan staan of ? want ik ben wel geintereseerd om er by te gaan staan auto is well vrij origineel dus ...
mvg sven

Dimitri schreef:fordjeuh schreef:ah en hangt daar een ^prijskaartje aan vast voor op zolder te gaan staan of ? want ik ben wel geintereseerd om er by te gaan staan auto is well vrij origineel dus ...
mvg sven
origineel of getuned maakt niet uit iedereen is welkom op de fordclub stand, inkom die dag is 10euro

hier is het topic erover met alle infofordjeuh schreef:Dimitri schreef:fordjeuh schreef:ah en hangt daar een ^prijskaartje aan vast voor op zolder te gaan staan of ? want ik ben wel geintereseerd om er by te gaan staan auto is well vrij origineel dus ...
mvg sven
origineel of getuned maakt niet uit iedereen is welkom op de fordclub stand, inkom die dag is 10euro
a en wa voor nen dag was da just ee da nen naam ... want da is tog met meerdere auto's dan alleen ford zekers ?

Keer terug naar Meetings: Kalender & Foto's
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten