Portier niet meer te openen

Discussie over de Ford C-MAX

Moderator: Beheerders

Portier niet meer te openen

Berichtdoor Jaap122 op do apr 12, 2018 17:03

Beste mensen,

Het portier r/a van mijn C-Max 2007 zit op slot en reageert niet meer op de afstandbediening, de sleutel en de deurhandel. Ik vrees het ergste als ik hem naar de garage breng voor reparatie, want de deurbekleding kan alleen los bij een geopende deur, afgaande op dit filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=jhJ7cn4958Q

Weten jullie misschien een oplossing?

Alvast dank!
Jaap

EDIT: na wat gespeeld te hebben met de centrale vergrendeling in de bestuurdersdeur, gaat de deur weer open en dicht, maar de bediening met de afstandbediening werkt alleen nog op de bestuurdersdeur. De stand van zaken is nu dat alle vijf de sloten werken met de sleutel en de centrale vergrendeling in de bestuurdersdeur, maar dat de afstandbediening alleen werkt op de bestuurdersdeur. Ik hoop dat iemand hier iets mee kan :?
Jaap122

Word een Viking

Re: Portier niet meer te openen

Berichtdoor gsmmer op vr apr 13, 2018 5:40

via een instelling in het menu en door met de afstandsbediening te spelen kan je de configuratie wijzigen van enkel openen van de bestuurdersdeur of alles open. Mogelijk heb je met te spelen dit gewijzigd. Kijk eens in je instructieboekje.
gsmmer

Re: Portier niet meer te openen

Berichtdoor Jaap122 op za apr 14, 2018 5:43

Dank je gsmmer. Probleem opgelost. Pfff! Ik heb de afstandbediening 'gereset' door lock & unlock tegelijkertijd 4 seconden ingedrukt te houden en alles werkte weer als vanouds. Geen idee dat dat mogelijk was.

Groet,
Jaap
Jaap122

Keer terug naar Ford C-MAX