ontgrendelen deuren

Discussie over de Ford Ecosport

Moderators: Moderators, Beheerders

ontgrendelen deuren

Berichtdoor engeltje op za jun 08, 2019 10:46

Beste,
Ik ben in het bezit van de ecosport 1.0.
Nu heb ik een sleutel met afstandbediening en een gewone.
MIJN probleem is dat ik met de gewone sleutel niet alle deuren krijg ontgrendeld.
Als ik de gewoone sleutel gebruik en deze naar de achterzijde van de auto draai,
alleen de bestuurders deur ontgrendeld word .
Wat moet ik doen om alle deuren te onrgrendelen.
gr
engeltje

Word een Viking

Re: ontgrendelen deuren

Berichtdoor TSB op ma jun 10, 2019 10:14

Vergrendelen en ontgrendelen

N.B.: Alle portieren worden automatisch ontgrendeld wanneer de airbag wordt geactiveerd omwille van een botsing en daarna gaan de alarmknipperlichten knipperen.

Elektrische portiersloten
Missing Image

De schakelaar voor de elektrische portiersloten bevindt zich op het voorste gedeelte van de binnenhandgrepen vooraan.
ADruk één keer op de bovenste knop. De portieren worden ontgrendeld.
BControlelamp portiervergrendeling.
CDruk de toets eenmaal in. De portieren worden vergrendeld.

Controlelamp portiervergrendeling

Wanneer u het portier vergrendelt, gaat er een lampje op de elektrische portierregeling branden.

Dit lampje blijft tot vijf minuten branden nadat het contact is uitgezet.

Blokkering schakelaar portiervergrendeling

Wanneer u de auto elektronisch vergrendelt terwijl het contact uitstaat, werkt de elektrische schakelaar voor portiervergrendeling niet meer na twintig seconden. U moet de auto ontgrendelen met de afstandsbediening of het contact aanzetten om de werking van deze schakelaars te herstellen. U kunt deze functie in- of uitschakelen via het informatiedisplay Zie Infoberichten.

Afstandsbediening

U kunt de afstandsbediening steeds gebruiken wanneer niet met de auto wordt gereden.

Wanneer het contact aan staat en uw rijsnelheid maximaal 5 km/h is, kunt u de afstandsbediening gebruiken om de portieren te vergrendelen en te ontgrendelen.

Portieren ontgrendelen

N.B.: U kunt het bestuurdersportier met de sleutel ontgrendelen.Gebruik de sleutel wanneer de afstandsbediening niet werkt.

N.B.: Als u de auto een aantal weken vergrendelt, wordt de afstandsbediening uitgeschakeld.De auto moet met de sleutel ontgrendeld en de motor met de sleutel gestart worden.Door de auto op deze manier te ontgrendelen en te starten, wordt de afstandsbediening weer ingeschakeld.
TSB

Keer terug naar Ford Ecosport