Moderator: Beheerders
Dragunov 'Mr Update' schreef:Probleem met dashboard is opgelost, nieuwe blokken gestoken.
Ook heeft men de electrische kofferklep een update gegeven (na drukken op de knop ontsloot de koffer wel, maar ging niet altijd open), net als alle andere modules die nog moesten een update krijgen. Enkel Module digitale signaalverwerking audio (DSP) EN Voorste regeleenheid audiosysteem (ACM) waren niet gelukt.
Nu heb ik wel het probleem dat Keyless Entry niet meer werkt. Vroeger enkel aan de hendel komen en de sloten gingen open en dan op het geribbeld stuk op de hendel drukken en deuren sloten terug. Nu werkt dit niet meer...
Gemeld aan werkplaatschef en die meldde me om wagen een nachtje te laten staan en als het nog niet werkte, terug te bellen, ze gingen dan kijken om het op te lossen.
Andyv had me al voorgesteld om de batterij een half uur los te koppelen en dan terug te controleren
champion schreef:de belasting van een led is veel lager waardoor de LC kring is de knipper relais ontregelt is. 2 oplossingen kniplichtrelais plaatsen geschikt voor led op een dummy weerstand parallel zetten van ongeveer 6.8 ohm 21w
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten