Moderator: Beheerders
Vignale schreef:Ook mogelijk om de 180pk aan te passen naar 210? Ik vind mijne eerder 150pk reageren dan 180pk met meer koppel...
Kevin_ schreef:Vignale schreef:Ook mogelijk om de 180pk aan te passen naar 210? Ik vind mijne eerder 150pk reageren dan 180pk met meer koppel...
Zal niet gaan denk ik. 210 pk is biturbo.
Dragunov 'Mr Update' schreef:Enkel de 210PK heeft inderdaad een twin turbo, al de rest een enkel turbo.
Je kan van de 180PK wel verder chippen naar 210PK, bv Bluefin gaat naar 210PK en 470Nm koppel
Dragunov 'Mr Update' schreef:Je kan gemakkelijk terug zelf de originele map er terug opzetten
andyv schreef:Hier in ucds
unexist schreef:yooo!
in december heb ik een mk5 mondeo 150pk gekocht,
er sprak me iemand over aan dat bij zo een "bakske" vanalles aangepast kon worden nog eraan.
en zo ben ik hier bij dit topic uit gekomen omdat ik ben beginne googlen.
zit die jong van leopoldsburg hier nog ? anders wil ik wel eens afspreken om hier naar te kijken
en heeft misschien iemand al een lijst gevonden met wat allemaal veranderd kan worden met die module? want daar ben ik online nog niet bij uitgekomen
thx
Sander
wouter1704 schreef:unexist schreef:yooo!
in december heb ik een mk5 mondeo 150pk gekocht,
er sprak me iemand over aan dat bij zo een "bakske" vanalles aangepast kon worden nog eraan.
en zo ben ik hier bij dit topic uit gekomen omdat ik ben beginne googlen.
zit die jong van leopoldsburg hier nog ? anders wil ik wel eens afspreken om hier naar te kijken
en heeft misschien iemand al een lijst gevonden met wat allemaal veranderd kan worden met die module? want daar ben ik online nog niet bij uitgekomen
thx
Sander
Hey,
Je had me een pb gestuurd, ik ben die jong van Leopoldsburg, alleen woon ik nu in Lommel :p ik had een antwoord op je pb gemaakt, maar dat komt in Postvak Uit in plaats van verzonden precies.. Geen idee waarom.. Maar ik wil je gerust helpen als je wil.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten