Hi guys! I think this is my last chance! I've tryed to find the solution on all the websites but unsucceed! I have a problem with my Ford KA from 2005 1.3 (RB_).... After i reinstall the original Radio my dash board (Cluster) is not working anymore but also interior lights and comfort module (AC unit, heating rear window and radio it self!) THe car start perfect and run but the gauges are not working. Any ideeas?
Hallo.ik wil een nieuwe tournee custum titanium x 320l kopen maar zou deze dan graag laten uitbouwen.kan iemand mij zeggen waar ik hiervoor terecht kan???
Hallo ik heb een vraagje ik heb een mondeo 2007 tdci Gia nu heb ik het volgende probleem uit het niets start die niet meer ik heb die laten uitlezen en geeft fout melding herkent sleutel niet meer
Goedenavond, Ik ben van plan om mijn eerste auto te gaan kopen, en door mijn voorliefde voor ford en het niet al te hoge budget viel mijn oog op deze wagen https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/for ... ousPage=lr Wat vinden jullie hiervan? Is dit een goede wagen? Of is dit een auto die binnen de kortste keren grote mankementen gaat vertonen? Alvast bedankt
Hallo ik ben nieuwop deze citéik ben in het bezit van een transit custom sport dubbele cabine deze heeft krakende schuifdeuren al twee maal naar garage geweest alles in gespotenmet een of ander product paar dagen laterweer het zelfde geluid .onder deel scharnier vervangenhelpt ook niet steedsin garantie maar geraakt niet op gelost weet iemand raad .?? Word er gek van .
Gezocht voor film-opname: F. Mustang Oldtimer BLAUW. Duur: halve dag eind volgende week (12 /13 /14 of 15 aug. 2020), regio Begijnendijk – Aarschot – Tielt-Winge. Zie ook Bericht in “Showroom” > “Oldtimer & Classic”. Uitwisseling: win-win! Contact > twillems14@hotmail.com, Dank & mvg, Guillermo-T.W.
Goedenmiddag, Ik ben sinds januari bezig met mijn autorijbewijs, en omdat ik liefhebber ben van ford oldtimers, heb ik besloten dat ik een taunus tc1 wil gaan kopen, opknapper/kant en klaar. Maar het liefst wil ik een originele ford taunus tc1 met een v6 erin. Hebben jullie tips voor mij waar ik op moet letten bij de aanschaf van de auto? En hebben jullie er misschien wel te koop? Het bedrag mag ongeveer maximaal 6000 euro zijn. Ik hoop op een reactie en alvast bedankt voor de moeite. mvg. Corné
Hallo alllemaal, Ik ben op zoek naar ringen voor de deurhendels van mijn Ford Taunus 12m p4. Het gaat om de 1ste series, waar de deurhendels nog boven aan de deuren zitten. Heeft u er nog liggen, of weet u iemand die ze over heeft, dan hoor ik het graag. Alvast bedankt, Grt Corné
Hallo allemaal, ik heb gisteren een vaste tonneau cover laten plaatsen op mijn Ford Ranger Thunder. Ik zou nu graag het originele rolluik en Thunder beugel verkopen. Is daar een markt voor?
No one is chatting ( based on users active over the past 1 hour )