Oud vs. Nieuw
Me oude Lumia 1020 (links) vs. me nieuw Lumia 950XL (rechts).
Me oud toestel is een super toestel, maar krijg jammergenoeg geen officiële update naar Windows Mobile 10, dus ben ik al geruime tijd lid van de Windows Insider club (zowel op Windows 10, Xbox One en ook Windows Mobile).
Ik ondervind toch ook dat me oud toestel traag begint te draaien op Windows Mobile 10 en teruggaan naar Windows Phone 8.1 wil ik niet, daarvoor is Windows Mobile 10 gewoon stukken beter. (UWP, logischer ingedeeld,...)
Na veel wikken en wegen (ook geopteerd voor een iPhone en een Samsung toestel) toch gekozen voor de Lumia 950 XL, wens gewoon een flagship van Microsoft, zoals me Lumia 1020 ook een flagship was in zijn tijd. (42MP camera). Blijf gewoon in het eco-systeem van Microsoft. (Alles draait hier trouwens op Win10)
Gisteren met me ecocheques naar de winkel gegaan en toestel meegebracht, me 128GB Micro SD erin, me nano SIM erin, gisteren de eerste update geïnstalleerd via WIFI en deze namiddag pas was me nano SIM geactiveerd.
Dus vanavond neem ik afscheid van me L1020 en gaat die de kast in als reservetoestel...
Verschil in dozen:
Oud toestel vs. nieuw toestel:
Ford Focus II Trend++ 1600 TDCi 109PK+; Aquarius Blue; Bouwjaar: april 2005; RIP: juni 2016;
Ford Mondeo V Titanium 2.0TDCi 150PK+; Panther Black; First Edition Pack; Bouwjaar: februari 2015;