was heel lang weg geweest van de site en
was Wat bij aan het lezen maar Damn die Mercedes is bad ass
Moderators: Moderators, Beheerders
The Crestfallen schreef:Gisteren op en rond Suskaberg in Heusden-Zolder rond 16h30 eerst een zwarte Focus ST Clipper en daarna een Stealh Grey versie van diezelfde Clipper. Zoals ik kon zien gewone Belgische platen. Volk van hier?
J_o_n_a_s__ schreef:Is da dak nu nog gewoon blauw?
jirca schreef:Wat hier van te denken? Ergens in Brussel zien staan.
KoenRe schreef:
Stond op de parking aan Snow Valley te Peer. Ben uitgestapt om te vragen voor eens binnenin te kijken maar dat mocht niet. Het was een medewerker van Ford. Toen hij zag dat ik mijn gsm vast hield moest hij plots weg. Nog even geduld hebben zei ie en toen is hij er snel vandoor gegaan. Nice sound.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
KoenRe schreef:
Stond op de parking aan Snow Valley te Peer. Ben uitgestapt om te vragen voor eens binnenin te kijken maar dat mocht niet. Het was een medewerker van Ford. Toen hij zag dat ik mijn gsm vast hield moest hij plots weg. Nog even geduld hebben zei ie en toen is hij er snel vandoor gegaan. Nice sound.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
smalle schreef:The Crestfallen schreef:Rond 15h een Ford RS200(!!!) gespot aan de meubelboulevard in Peer. Reed in de andere richting. Jammer dat ik geen foto ervan kon nemen. Was er een oldtimermeeting ergens in Limburg? Veel oldtimers gespot vandaag...
Kan zijn dat deze (regelmatig) op Cars&Coffee staat in Peer...als't ne witte was!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten