fordf schreef:deze morgen een rode fiesta ST gezien in steenokkerzeel, iemand van hier?
Die is van de dochter van de fordgaragist van Royen in Steenokkerzeel
Moderators: Moderators, Beheerders
fordf schreef:deze morgen een rode fiesta ST gezien in steenokkerzeel, iemand van hier?
fordf schreef:thanks voor de info little viper.
kan het zijn dat ik je heb zien rijden op de steenweg komende van haacht richting het sas van kampenhout?
en Jurgen volgens mij reed jij vandaag op de mechelsesteenweg in buken rond 17u40 richting het sas van kampenhout?
fordf schreef:thanks voor de info little viper.
kan het zijn dat ik je heb zien rijden op de steenweg komende van haacht richting het sas van kampenhout?
en Jurgen volgens mij reed jij vandaag op de mechelsesteenweg in buken rond 17u40 richting het sas van kampenhout?
fordf schreef:dinsdag little viper nog eens gespot aan de lichten van kampenhout rond 16u35 als ik mij niet vergis, jij van van het sas richting kampenhout
woensdagmorgen aan de lichten van nossegem een witte RS gespot ging richting E40 iemand van hier?
drukkerijstevens schreef:Gisteren in Halen bij Diest een gele Focus ST gezien met zwarte achterlichten. (niet mijn ding) Daarna toen ik naar huis reed na het werk zag ik hem terug in Aarschot. Hij stond geparkeerd aan de kinderspeeltuin van Bekaf. Nummerplaat 1-KCS-... Iemand van de FordClub ? Nu gaat iedereen denken dat ik daar stond. Ze zullen zich afvragen : wat doet de Jo aan een kinderspeeltuin ?
En gisteren om 12.45 u. vloog er een groene RS mijn camionette van Smits voorbij tussen Halen en Diest met nummerplaat 1-NAU-...
Yep, het was Dieter. Hij deed een toerke met zijn schoonzusje. Vlak naast mij knalde zijn uitlaat. Heerlijk. Dat belooft op Zolder, zoals hij al rijdt met zijn witte stoof. Wat gaat dat zijn met die groene ?
Jo
fordf schreef:Hey jo
Had die gele st ook een zwart dak?
Anders kan het wel zijn dat het die is van in muizen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten