Aangezien er enkele kleinere dingen aan schelen heb ik niet veel zin om deze te laten herstellen, dus zou ik graag de Focus verkopen zonder keuring.
Weet iemand waar ik hiervoor best eens hoor en of dit überhaupt nog wel mogelijk is?
Thanks!
Moderators: Moderators, Beheerders
skyflyer schreef:Ik rijd nu reeds enkele weekjes rond met een Focus break 2015 als bedrijfswagen, dus hoog tijd om de oude van de hand te doen.
Aangezien er enkele kleinere dingen aan schelen heb ik niet veel zin om deze te laten herstellen, dus zou ik graag de Focus verkopen zonder keuring.
Weet iemand waar ik hiervoor best eens hoor en of dit überhaupt nog wel mogelijk is?
Thanks!
skyflyer schreef:Ik rijd nu reeds enkele weekjes rond met een Focus break 2015 als bedrijfswagen, dus hoog tijd om de oude van de hand te doen.
Thanks!
J_o_n_a_s__ schreef:skyflyer schreef:Ik rijd nu reeds enkele weekjes rond met een Focus break 2015 als bedrijfswagen, dus hoog tijd om de oude van de hand te doen.
Thanks!
Wat zijn de kleine dingetjes die er aan zijn?
skyflyer schreef:J_o_n_a_s__ schreef:skyflyer schreef:Ik rijd nu reeds enkele weekjes rond met een Focus break 2015 als bedrijfswagen, dus hoog tijd om de oude van de hand te doen.
Thanks!
Wat zijn de kleine dingetjes die er aan zijn?
Cardan zou moeten vervangen worden.
Twee gordels achteraan moeten vervangen worden.
Glazen mistlampen vooraan gebarsten. 1 zelfs volledig kapot.
J_o_n_a_s__ schreef:Wat is er mis met de gordels? De spanners kapot?
hoeveel km heeft deze?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast