Wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Iemand een andere oplossing?
thanks.
Moderators: Moderators, Beheerders
The Crestfallen schreef:Leuke nieuwe avatar Kris!! De jeugd denk ik wel niet dat die dit beeld nog kennen. Waar is den tijd van een antenne op het dak en naar de tv lopen om posten te kiezen!
The Crestfallen schreef:Leuke nieuwe avatar Kris!! De jeugd denk ik wel niet dat die dit beeld nog kennen. Waar is den tijd van een antenne op het dak en naar de tv lopen om posten te kiezen!
drukkerijstevens schreef:The Crestfallen schreef:Leuke nieuwe avatar Kris!! De jeugd denk ik wel niet dat die dit beeld nog kennen. Waar is den tijd van een antenne op het dak en naar de tv lopen om posten te kiezen!
Amai Jef, dat gij dat nog weet van die antenne op het dak. Maar ja, Limburg was de laatste provincie van België die kabeltelevisie kreeg. Ik weet dat nog want ik heb van 1975 tot 1983 in Schulen gewoond. Als we van BRT 1 naar NED 1 wilden veranderen moesten we naast de TV een knop herdraaien en dan hoorden we op het dak de antenne draaien. En als het stormde was het bidden dat ze bleef staan. Wat een tijd.
Jo
The Crestfallen schreef:drukkerijstevens schreef:The Crestfallen schreef:Leuke nieuwe avatar Kris!! De jeugd denk ik wel niet dat die dit beeld nog kennen. Waar is den tijd van een antenne op het dak en naar de tv lopen om posten te kiezen!
Amai Jef, dat gij dat nog weet van die antenne op het dak. Maar ja, Limburg was de laatste provincie van België die kabeltelevisie kreeg. Ik weet dat nog want ik heb van 1975 tot 1983 in Schulen gewoond. Als we van BRT 1 naar NED 1 wilden veranderen moesten we naast de TV een knop herdraaien en dan hoorden we op het dak de antenne draaien. En als het stormde was het bidden dat ze bleef staan. Wat een tijd.
Jo
Kind van de jaren '80 eh Jo. De tijd van voor de draaiknop herinner ik me ook nog. Drukknopen op de tv zelf, en zwart-wit tv heb ik ook nog meegemaakt
krisstorm schreef:Merciekes AX DUDE voor de plaatsing van de avatar.
drukkerijstevens schreef:krisstorm schreef:Merciekes AX DUDE voor de plaatsing van de avatar.
Kris,
op de avatar ontbreekt nog "440"
Jo
drukkerijstevens schreef:krisstorm schreef:Merciekes AX DUDE voor de plaatsing van de avatar.
Kris,
op de avatar ontbreekt nog "440"
Jo
jeanke85 schreef:ik dacht dat ik een bijzonder moteurke had . . . tot de jo op de bank stond en toen kwam van ergens "de leste zen de beste" en gelijk hebben ze wees er blij mee jo
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast