Switch to full style
Carrosserie, bodykits, painting, ...
Schrijf commentaar

Nieuwe/2e hands 18" velgen

di nov 10, 2020 18:36

Iemand die weet waar op het internet je best kijkt voor een set 4 originele Ford 18" velgen voor de MK4? 2e hands vind ik niet zo betrouwbaar op het eerste zicht en ik probeer toch iets goedkoper te vinden dan de €300 die Ford vraagt per velg. Het zou voor tegen de volgende bandenwissel zijn. (Winter naar zoemer dus) Nu heb ik de 17" die standaard op de ST-Line zitten.

Alvast bedankt!

Mathieu

Re: Nieuwe/2e hands 18" velgen

do nov 12, 2020 8:39

Bandencentrales, daar heb je een mega keuze en zij kunnen je perfect helpen om binnen je budget te blijven. Maar dan heb je wel geen originele Ford velgen.

do nov 12, 2020 18:23

RaZeR schreef:Bandencentrales, daar heb je een mega keuze en zij kunnen je perfect helpen om binnen je budget te blijven. Maar dan heb je wel geen originele Ford velgen.

I know, en ze hebben er ook wel mooie, dus ben ah overwegen wat ik ga doen. Als ik het goed heb kijk jij bij BBS e.d.?

do nov 12, 2020 18:47

Matt schreef:
RaZeR schreef:Bandencentrales, daar heb je een mega keuze en zij kunnen je perfect helpen om binnen je budget te blijven. Maar dan heb je wel geen originele Ford velgen.

I know, en ze hebben er ook wel mooie, dus ben ah overwegen wat ik ga doen. Als ik het goed heb kijk jij bij BBS e.d.?

Originele velgen zijn van OZ, mijn 2de set is van Team Dynamics Pro Race 1.2

vr nov 27, 2020 12:25

Hier mag een slotje op. Zal wel iets vinden tegen de zomer.
Schrijf commentaar
Fatal: Not able to open ./cache/data_global.php