Mijn volgende remblokken zullen dus zeker geen originele ford blokjes meer zijn.
Heb ik nu pech of is dit een gekend probleem? Zou toch niet mogen gebeuren lijkt mij.
Moderator: Beheerders
krisstorm schreef:Die remblokken en houders is een probleem geweest bij de RSen van 2009.
In de RSen van 2010 is er een remupdate geweest waardoor de blokken er niet meer los inzaten.
Ik vermoed dat jouw RS een 2009 is (fabrikagejaar, niet de inschrijving)
Rij al bijna 20000km met mijn eerste remblokken, en mijn garagist zegt dat ze nog steeds goed zijn.
Little VIPER schreef:Wat kost zo'n set klauwen voor achter?
Little VIPER schreef:Misschien interessant om te weten...
Ik heb een St mk2.
Maar met mijn gegroevde FB Australia + hawk + piepblokken + stalen remleidingen (met rubber omhulsel) ben ik direct door de keuring geraakt
supersonic schreef:Little VIPER schreef:Misschien interessant om te weten...
Ik heb een St mk2.
Maar met mijn gegroevde FB Australia + hawk + piepblokken + stalen remleidingen (met rubber omhulsel) ben ik direct door de keuring geraakt
Mijn oog is gevallen op DBA schijven. Niet zo heel veel keus in schijven helaas. EBC is er ook maar daar ben ik niet zo voor.
Hawk blokken worden niet gemaakt voor de rs blijkbaar. Daar moet ik nog een keuze in maken. De stalen remleidingen (goodridge) ben ik ook voor aan het kijken. Blijkbaar als je die in het zwart besteld zit er een omhulsel rond?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten