Moderator: Beheerders
woem schreef:Het enigste waar je efecitef veel pk nm mee gaat winnen bij een diesel is een remap ik kan BR Performance zeker aanraden ! 120 pk en 270nm voor nog geen 500€ en als je zegt dat je bij Ford club bent krijg je nog korting ook
Verstuurd vanaf mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
krisstorm schreef:Heb zo stillekes het idee dat je aan de hand van al zijn posts,niet zou verschieten indien je zijn verstand in een vogeltje steekt dat hij waarschijnlijk achteruit zou vliegen.
yogibear schreef:Gij wilt een andere turbo andere remmen enzo...
Denk da ge beter af zijt met een Fiesta/Focus St.
Met u diesel zult ge nooit veel speciaals kunnen doen.
woem schreef:Die RS rijders toch een volkje apart ze :-p
Peetie schreef:woem schreef:Die RS rijders toch een volkje apart ze :-p
Haha een volk apart
ik en Kris zitten vaak op de zelfde hoogte denk ik
woem schreef:Ge zit juist niet in elkaars hol zegt...
Grease monkey schreef:
iedereen, hou het een beetje deftig en ga in volle respect om met de ander, niet iedereen heeft een technische achtergrond en vragen staat vrij.
Tom schreef:Grease monkey schreef:
iedereen, hou het een beetje deftig en ga in volle respect om met de ander, niet iedereen heeft een technische achtergrond en vragen staat vrij.
Klopt inderdaad. Het is een forum en bij mijn weten staat vragen nog altijd vrij. Domme vragen bestaan niet, enkel domme antwoorden ...
Sgt.Flippy schreef:Gewoon een andere turbo steken gaat nie, daar komt heel wat meer bij kijken en dan gaan de kosten hoog oplopen.
Maar uiteindelijk kan het allemaal, maar gewoon met de vraag of er een turbo bestaat, ben je er nog bijlange niet.
En aan het RS volk: dromen mag, en niet iedereen heeft de middelen om met een RS rond te toeren, zeker niet als jongere.
Iedere autoliefhebber droomt er toch van om met de middelen die hij heeft, het leukste autootje te krijgen?
krisstorm schreef:Sgt.Flippy schreef:Gewoon een andere turbo steken gaat nie, daar komt heel wat meer bij kijken en dan gaan de kosten hoog oplopen.
Maar uiteindelijk kan het allemaal, maar gewoon met de vraag of er een turbo bestaat, ben je er nog bijlange niet.
En aan het RS volk: dromen mag, en niet iedereen heeft de middelen om met een RS rond te toeren, zeker niet als jongere.
Iedere autoliefhebber droomt er toch van om met de middelen die hij heeft, het leukste autootje te krijgen?
We hebben als RS rijders geen lage dunk van iemand die met een Fiesta rijd, indien hij met een RS gereden had kreeg hij van mij juist de zelfde uitleg.
Je kan al eens een post plaatsen waarvan je zegt: WTF maar drie vier op rij....
Misschien zijn wij wel dom door dergelijke berichten te lezen en op te reageren; en zullen we in het vervolg onze ogen dicht knijpen.
Wou juist een topic starten met de vraag hoe het komt als je links aan je stuur draait dat de wagen daadwerkelijk naar links gaat..... Er zijn toch geen domme vragen.
Keer terug naar Technisch > Aandrijving & Performance
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten