Ik heb dus van Razer zijn LED achterlichten gekocht en vandaag (donderdag 1 mei 2014) beginnen te installeren, nadat ik ook contact van koffergreep heb vervangen.
Installatie ging heel vlot, plug-en-play, maar toen ik dus de achterlichten testte zag ik dat links perfect ging en de rechtse dansende (pinkende) LEDs had, toen ik op me rempedaal duwde gingen ze volledig uit...
Linkerlicht geen enkel probleem, dus ik gebeld naar Razer en probleem uitgelegd, hij verzekerde me dat de lichten perfect werkten...
Ook aangeraden dat ik eens ze moest wisselen van kant en ja hoor, rechterlicht deed het links perfect en het eens perfecte linkerlicht vertoonde zelfde symptomen, dus probleem zit in bekabeling die toekomt vanuit auto...
MAAR met gewone verlichting (had ze dus verstoken, omdat we nog weggingen) geen enkel probleem, gewoon licht en remlicht werken perfect aan beide kanten...
Dus ik vraag me nu af wat het probleem zou zijn.
Nog een kleine samenvatting:
- Met de gewone originele verlichting (gloeilampen, waarvan gewoon licht en remlicht 1 lamp zijn met twee draadjes in) werkt alles perfect
- Met LEDverlichting werkt de linkerkant perfect, waar de rechterkant bij gewoon licht de LEDjes laat pinken en als je op rempedaal duwt dat rechterkant dan volledig uitgaat...
- Beide LEDverlichting units werken perfect, dus daar zit probleem NIET!
- Pinkers werken aan beide zijden perfect, aparte aansluiting en gewone gloeilamp
Hopelijk weet iemand de oplossing en een Multimeter heb ik niet, maar de lichten werken wel met gewone gloeilamp (dubbele draad in 1 lamp)