Moderators: Moderators, Beheerders
D4VY schreef:Is er iets bekend van de regeling van het differentieel ?
Kevin_ schreef:D4VY schreef:Is er iets bekend van de regeling van het differentieel ?
Dit is wat er tot nu toe geweten is: http://www.focusmania.com/ford-haalt-he ... -focus-rs/
Rest van de info hopelijk volgende maand in Genève.
Witte_ster schreef:http://focusrs.fordpresskits.com/
Kijk bij:
Fact Sheets -> AWD Ford Performance All-Wheel-Drive
Documents -> Belgium -> PDF met de hele uitleg
VIDEO
Glennyman schreef:Ik vraag mij ook af wat de mensen doen van job die dit kunnen betalen...
Little VIPER schreef:Jo zal wel bij de eersten zijn met een RS mk3
drukkerijstevens schreef:Jef,
Dat zal wel een ST geweest zijn. Er zullen maar 4 kleuren beschikbaar zijn voor de nieuwe RS.
Geen geel. O ja, Jef, ik ben 2 zondagen geleden bij u gepasseerd, maar uw bus stond er niet, alleen
Sandra haar Astra. Ik ben niet gestopt en ben terug gereden. Ik dacht dat je thuis was.
Jo
The Crestfallen schreef:Glennyman schreef:Ik vraag mij ook af wat de mensen doen van job die dit kunnen betalen...
Je zou ervan verschieten hoeveel dit er zijn. Sommige zelfstandigen al om te beginnen, mensen die veel in het weekend werken en veel uren maken, iet of wat hogere functies (accountant/manager-toestanden), ICT freaks.... Genoeg jobs die goed betalen, maar niks voor niks uiteraard
Of goed erven als ge op een goei wei zit, rijke vriendin aan de haak slaan... Opties genoeg makker!
Glennyman schreef:The Crestfallen schreef:Glennyman schreef:Ik vraag mij ook af wat de mensen doen van job die dit kunnen betalen...
Je zou ervan verschieten hoeveel dit er zijn. Sommige zelfstandigen al om te beginnen, mensen die veel in het weekend werken en veel uren maken, iet of wat hogere functies (accountant/manager-toestanden), ICT freaks.... Genoeg jobs die goed betalen, maar niks voor niks uiteraard
Of goed erven als ge op een goei wei zit, rijke vriendin aan de haak slaan... Opties genoeg makker!
Shit e ik hou elke maand maar 1000eur over.. tzal ni vo mij zijn dan
The Crestfallen schreef:Glennyman schreef:The Crestfallen schreef:[quote="Glennyman"]Ik vraag mij ook af wat de mensen doen van job die dit kunnen betalen...
Shit e ik hou elke maand maar 1000eur over.. tzal ni vo mij zijn dan
krisstorm schreef:Ik ben heel blij dat ik niet hoef te zeggen van" nu moet mijn mk2 weg voor de nieuwe RS", denk zelf dat de mk2 nog een meer gewild object worden nu ik de nieuwe zie.
1: geen 2 deurs
2: geen ultimate green in kleurkeuze
3: geen wide body kit zoals mk2
4: maar 320 pk
5: maar vier cylinder
6: geen beperking qua oplage
7: wereldwijd verkocht
Enige troef......4 wiel aandrijving.
Voor mij is er maar one and only.....RS mk2!
krisstorm schreef:Ik ben heel blij dat ik niet hoef te zeggen van" nu moet mijn mk2 weg voor de nieuwe RS", denk zelf dat de mk2 nog een meer gewild object worden nu ik de nieuwe zie.
1: geen 2 deurs
2: geen ultimate green in kleurkeuze
3: geen wide body kit zoals mk2
4: maar 320 pk
5: maar vier cylinder
6: geen beperking qua oplage
7: wereldwijd verkocht
Enige troef......4 wiel aandrijving.
Voor mij is er maar one and only.....RS mk2!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast