Ben er toch nie kapot van. In het echt is het misschien heel anders maar de foto's zijn toch niet wauw.
Moderators: Moderators, Beheerders
magic raf schreef:super de nieuwe rs maar duur pfff
ik ben blij dat ik de fiesta st zal binnekort hebben
Dennis schreef:magic raf schreef:super de nieuwe rs maar duur pfff
Duur is die zeker niet, mijne ST'ke was 34.000 euro met opties en zonder korting (met korting was het 31.000)
RS kost maar 38.000 dus das een koopje in mijn ogen voor het geen dat je ervoor terug krijgt.
Kevin_ schreef:Dennis schreef:magic raf schreef:super de nieuwe rs maar duur pfff
Duur is die zeker niet, mijne ST'ke was 34.000 euro met opties en zonder korting (met korting was het 31.000)
RS kost maar 38.000 dus das een koopje in mijn ogen voor het geen dat je ervoor terug krijgt.
RS met opties zit ge ook aan 42 à 43.000. Valt nog te bezien of daar wat korting af kan
Dennis schreef:Ford geeft een gemiddeld verbruik van 7.7 liter, sure :p
drukkerijstevens schreef:Dennis schreef:Ford geeft een gemiddeld verbruik van 7.7 liter, sure :p
Ja, zal wel. Mijn gele zou ook zoiets verbruiken. Doe daar maar 3 liter bij.
Dennis schreef:drukkerijstevens schreef:Dennis schreef:Ford geeft een gemiddeld verbruik van 7.7 liter, sure :p
Ja, zal wel. Mijn gele zou ook zoiets verbruiken. Doe daar maar 3 liter bij.
Wat verbruik zit jij nu?
fordf schreef:ik vind dat je voor dat geld (met opties rond de 41000€) toch veel in de plaats krijgt!!!
prachtige wagen en veel pk's!!
idd het verbruik zal wel rond de 10 à 14 liter liggen, maar daar moet je dan niet naar kijken als je zo'n wagen koopt, dat weet je gewoon...
ah Jo en Diamant
dat zijn er al op de fordclub die mss wel eens gaan zien
hou ons verder op de hoogte
supersonic schreef:Verbruik zou toch minder moeten zijn als de rs mk2. Ik zit nu gemiddeld verbruik van 10,5l/100km. Dit is door gewoon te rijden met af en toe eens door te trekken. Zou je toch mogen verwachten dat een mk3 rond de 8-9 zou zitten.
Niet dat het verbruik veel uit maakt bij zo'n auto
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten