Bedankt voor de mooie vergelijking
En nee nog geen fotos gezien int zwart... Kben eerder benieuwd na de 2 nieuwe kleuren. Het nieuwe speciale kleur blauw en dat grijs uiteraard
Moderators: Moderators, Beheerders
Peetie schreef:Mooi die vergelijking. Ziet er op alle vlakke. Net iets beter uit vind ik zelf.
jking140 schreef:Peetie schreef:Mooi die vergelijking. Ziet er op alle vlakke. Net iets beter uit vind ik zelf.
+1 ma ik denk niet dat hij standaard zo laag zal liggen.
Glennyman schreef:jking140 schreef:Peetie schreef:Mooi die vergelijking. Ziet er op alle vlakke. Net iets beter uit vind ik zelf.
+1 ma ik denk niet dat hij standaard zo laag zal liggen.
Denk da van wel waarom zoude ze iets anders late zien dan dat ze effectief zoude gaan verkope dat is klanten negatief beïnvloeden daar kunne ze wel prul mee krijge kan ook zo lijken Door de velge
Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
magic raf schreef:ik heb mijn dealer contact gehaat en weten nog niks over de nieuwe st nog niks
dus te bestellen in de herfst ????
Glennyman schreef:magic raf schreef:ik heb mijn dealer contact gehaat en weten nog niks over de nieuwe st nog niks
Het is nog ff tot oktober hé
Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
Glennyman schreef:Net ff berekening gemaakt. Door da start stop systeem is de CO2 uitstoot van 169 na 158 dus da scheelt ook al een kleine €200 voor de inschrijving
It keeps getting better and better
magic raf schreef:Glennyman schreef:Net ff berekening gemaakt. Door da start stop systeem is de CO2 uitstoot van 169 na 158 dus da scheelt ook al een kleine €200 voor de inschrijving
It keeps getting better and better
ja maar 200€ is veel geld he ,maar dat is wel goed 200€ minder en iet minder verbruik ook niet slecht ford is goed bezig
magic raf schreef:ik heb mijn dealer contact gehaat en weten nog niks over de nieuwe st nog niks
Dus we gaan effe lachen met een Franstalige medemens die zich in het Nederlands probeert uit te drukken...krisstorm schreef:magic raf schreef:ik heb mijn dealer contact gehaat en weten nog niks over de nieuwe st nog niks
Als je praat zoals je schrijft zal die mens er weinig van verstaan hebben denk ik!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast