invoeren. Het probleem is echter dat ik deze code niet heb (heb hem 2de hands gekocht).
Hoe kom ik aan deze code? Radiomodel is 60000 RDS E-ON
Alvast bedankt!
Moderators: Moderators, Beheerders
Fledder schreef:Welk nummer is dit? Het nummer van de auto zelf of van de radio?
Alvast bedankt
Jurgen schreef:Normaal plakt er bij Ford een witte sticker in de koffer onder de koffermat met het chassisnummer en de Key code, De Key code is de code voor de radio, heb het een paar weken geleden ook voorgehad.
In het onderhoudsboekje op de pagina waar het chassisnummer staat kun je de Key code ook terugvinden.
Jurgen
Jurgen schreef:Geef je chassisnummer eens door aan Dimitri,hij heeft daar een programma voor of ga eens langs naar een Ford garage en via u chassisnummer moeten ze het wel terugvinden.
Jurgen
Een Panasonic CR2032 heeft geen code, want een Panasonic CR2032 is een 3V knoopbatterij, vroeger veelal gebruikt bijvoorbeeld op het moederbord van een computer enz... tegenwoordig ook in andere huishoudtoestellen. Je hebt je waarschijnlijk vergist van code nummerfabbe schreef:Hallo
ik heb een nieuwe batterij moeten plaatsen en de code moet terug ingesteld zijn van de radio een Panasonic CR2032
iemand die mij aan de code kan helpen ?thanks
Nanc schreef:De accu van mijn Ford Ka is vervangen en nu ben ik mijn code voor de radio vergeten.Mijn serienummer is M018447. Kan iemand mij de code voor de radio geven aub ?
Banter23 schreef:Goedemiddag,
Heb net een Ford Focus 1.8 TDCI gekocht... maar had ook niet verwacht dat ik een code moest invoeren om een radio aan de praat te krijgen.
De verkoper (bedrijf) reageert niet, dat was sowieso een malafide boel had ik het idee.... gezien alle gebreken.
(BL Car uit Jemeppe-sur-Sambre, mocht er iemand ooit een auto willen kopen)
Maar kan iemand mij helpen svp met de code voor serienummer M054684 ?
Alvast hartelijk dank.
Dimitri schreef:Banter23 schreef:Goedemiddag,
Heb net een Ford Focus 1.8 TDCI gekocht... maar had ook niet verwacht dat ik een code moest invoeren om een radio aan de praat te krijgen.
De verkoper (bedrijf) reageert niet, dat was sowieso een malafide boel had ik het idee.... gezien alle gebreken.
(BL Car uit Jemeppe-sur-Sambre, mocht er iemand ooit een auto willen kopen)
Maar kan iemand mij helpen svp met de code voor serienummer M054684 ?
Alvast hartelijk dank.
probeer 5579 eens
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast