Ik rij al een week rond zonder radio :/
Moderators: Moderators, Beheerders
ralleke schreef:De accu van mijn Ford Fiesta is vervangen en nu ben ik mijn code voor de radio vergeten.Mijn serienummer is M277990. Kan iemand mij de code voor de radio geven aub ?
Ik rij al een week rond zonder radio :/
Moontje schreef:Heeft iemand de code van M665144?
Moontje schreef:Heeft iemand de code van M665144?
Spanjaard schreef:Hallo, heeft er iemand al gereageerd op uw vraag.
Ford fiesta schreef:Hoi,
Heb een paar dagen geleden mijn accu vervangen van mijn ford fiesta uit 2002. En nu moet ik de keycode weer invoeren maar heb overal gezocht met geen resultaat. Zou iemand mij kunnen helpen mijn chassisnummer is 2j58373.
Alvast bedankt
RaZeR schreef:Ford fiesta schreef:Hoi,
Heb een paar dagen geleden mijn accu vervangen van mijn ford fiesta uit 2002. En nu moet ik de keycode weer invoeren maar heb overal gezocht met geen resultaat. Zou iemand mij kunnen helpen mijn chassisnummer is 2j58373.
Alvast bedankt
Met chassis nummer kunnen we u niet verder helpen. Radio eruit halen en de M code doorgeven.
Ford fiesta schreef:RaZeR schreef:Ford fiesta schreef:Hoi,
Alvast bedankt
Met chassis nummer kunnen we u niet verder helpen. Radio eruit halen en de M code doorgeven.
Ow nou de m code is M019062
Ford fiesta schreef:Ow nou de m code is M019062
mjke schreef:Hallo, ik heb men code van men autoradio niet meer mijn serialnr.is M135541 kan iemand mij helpen aub
amhoekjan schreef:Wie kan mij helpen aan de radiocode van mijn radio ?
Het serienummer is : M000593
Mark Heuders schreef:Goedendag,
Ik ben op zoek naar de radio code van een MCA SD Touchscreen Navigation voor een Ford S-Max uit 2012
Serienummer: C7E3F0731
Alvast bedankt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast