3F0731B5968187
Hoop dat je hier wel wat mee kan, tevens heb ik een foto toegevoegd.
Moderators: Moderators, Beheerders
Martinvanloon schreef:Wij hebben ford S-MAX en zijn onze radiocode kwijt voor het verwisselen van de navigatie cd. Het chassisnummer is 44778 of WF0SXXGBW9U48778. Wie kan ons helpen?
stijL schreef:Martinvanloon schreef:Wij hebben ford S-MAX en zijn onze radiocode kwijt voor het verwisselen van de navigatie cd. Het chassisnummer is 44778 of WF0SXXGBW9U48778. Wie kan ons helpen?
Wanneer je enkel het chassisnummer hebt is het enkel mogelijk om via een Ford dealer aan jouw code te geraken. Moest het mogelijk zijn om de unit uit het dashboard te halen en aan de zij- of achterkant de M-code (format: M123456 of M1234567) af te lezen en door te geven, dan kan er hier iemand de correcte code geven.
Emipellarin schreef:Kan iemand de code toevallig ook opzoeken voor een Mercedes?
Yego 22 schreef:Hallo
Ik heb mijn accu vervangen en nu blijkt dat ik geen code heb van mijn radio!
serienummer: M126960
Kan iemand mij helpen?
vivianrosaly schreef:hi all,
Kan iemand me helpen met de radio code voor mijn ford fiesta?
Serail no: M001436.
Thanks alvast!
Yego 22 schreef:Hallo, ik zou graag mijn code van mijn autoradio ford vinden mijn serialnr. is M135994
Yego 22 schreef:Hallo, ik zou graag mijn code van mijn autoradio ford vinden mijn serialnr. is M135994
Dimitri schreef:Yego 22 schreef:Hallo
Ik heb mijn accu vervangen en nu blijkt dat ik geen code heb van mijn radio!
serienummer: M126960
Kan iemand mij helpen?
probeer 7455 eens
Dimitri schreef:is deze wagen waar je het nu voor vraagt ook van jou?Dimitri schreef:is deze wagen ook van jou?
RaZeR schreef:Dimitri schreef:is deze wagen waar je het nu voor vraagt ook van jou?Dimitri schreef:is deze wagen ook van jou?
Valt mij ook op dat er véél zijn die maar 1x posten en dat het dan enkel en alleen gaat over de radio code... Mss moeten we hier wel paal en perk aanstellen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast