Moderators: Moderators, Beheerders
RaZeR schreef:Laatste tijd loopt het gewoon de spijgaten uit. We zijn precies de radio code helpdesk geworden... Ik snap en volg ook Dimitri zijn mening. De meeste melden zich hier enkel aan en dan 1 vraag te stellen. Wat is mijn code van men radio... en verder hoor of zie je ze niet meer.
Denk dat Dimitri even gaat moeten overleggen met Dragunov.
Dimitri schreef:
Valt mij ook op dat er véél zijn die maar 1x posten en dat het dan enkel en alleen gaat over de radio code... Mss moeten we hier wel paal en perk aanstellen?
is me ook opgevallen en heb ik denk ik ergens ook al eens iets over gepost,
zelf zal ik nog zelden een code gaan doorgeven
van 99% krijg je nog geen bedank of merci terug,....
gormanikkt schreef:Ik heb een gratis website gevonden voor v- en m-series https://freeradiocodes.co.uk, maar weet iemand waar travelpilot-navigatie gratis verkrijgbaar is?
Som schreef:Kan iemand me aub helpen met mijn radiocode
M247448
Alvast bedankt
Lewinsky38 schreef:Ik heb mijn code kwijt van ford fiesta, serie nummer is M055725
Kan iemand me verder helpen aub
jaak schreef:Als de radiocodes voor het rapen liggen wat is dan het nut daarvan? Dat Ford het dan gewoon afschaft!
Dimitri schreef:Lewinsky38 schreef:Ik heb mijn code kwijt van ford fiesta, serie nummer is M055725
Kan iemand me verder helpen aub
Valt mij ook op dat er véél zijn die maar 1x posten en dat het dan enkel en alleen gaat over de radio code... Mss moeten we hier wel paal en perk aanstellen?
is me ook opgevallen en heb ik denk ik ergens ook al eens iets over gepost,
zelf zal ik nog zelden een code gaan doorgeven
van 99% krijg je nog geen bedank of merci terug,....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast