Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een prachtige Fusion uit 2004. Het is een pre-facelift model dus, maar ik ben er reuze blij mee! Nu wil het geval dat dit beestje geen elektrische spiegels heeft. Op zich vind ik het handmatig in moeten stellen af en toe helemaal geen ramp, maar ik woon in een buurt waar buitenspiegels nogal eens sneuvelen. Ik wil dan ook graag elektrische spiegels plaatsen die automatisch kunnen inklappen. Ik kan via onderdelen bedrijven oorspronkelijke Fusion buitenspiegels vinden, of B-merk semi-universele spiegels op andere sites, maar wat ik maar niet kan ontdekken is of de spiegels van pre-facelift en post-facelift verschillend zijn. En dan doel ik met name op de bevestiging. Als de vorm van de spiegel zelf anders is dan kan me dat niet veel schelen, zo lang het maar wel op mijn portier past. Bij alle spiegels die ik tegenkom, staat dat ze voor de 2005 versie en later zijn. Maar ik vraag me af of dit is omdat er standaard geen aansluiting en schakelaar in de pre-facelift modellen zit en daarom dus 'niet compatibel' zouden zijn. Dit laatste zou ik namelijk sowieso zelf inbouwen uiteraard.
Ik hoop dat iemand hier net wat meer zicht op heeft dan ik, het gaan sowieso al een hele knutsel uitdaging worden :')
Dank al vast!