door Axel57 op vr nov 19, 2021 16:44
Of je dat haalt hangt af van je eigen gebruik. Maar 1 op 100 is wel heel optimistisch.
Zoals wij tot op heden, hebben de auto nu ca 3 maanden en nog maar net 2100km, gebruiken de auto 90% in de buurt dus hoofdzakelijk elektrische.
Heb de auto nog maar 1x voor een langere rit gebruikt (ca 350km onderweg 6.5kWh geladen), morgen voor een 2e keer (ca 240km kan dan halverwege de accu weer laden). Tot deze rit stondde BC wel op 1 op 100km.
Verbruik staat nu op de auto 1.7 op 100km. Volgens mijn excel sheet zit ik op 1 op 67.7 (vul elke zondag de kWh van die week en elke tankbeurt dat is tot op heden 1x 30liter), dat loopt dus op als we alleen hier in de buurt rijden zal minder zuinig worden als we weer wat verder gaan.
Zag ook wat dingen over de app, heb deze laatst op advies van Ford verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dus eerst auto verwijderd en alles opnieuw opgestart incl het sync systeem.
Ford heeft met de Kuga, Puma en Mustang niet zoveel leverproblemen dacht ik. Vooral de productie van andere modellen ligt stil. Nu doet de dealer organisatie hier gewoon auto's inboeken en die kunnen ze dan net voor productie nog aanpassen aan de gewenste specs. Nadat wij de auto besteld hadden wij hij na 2 a 2.5maanden bij de garage.
Laatst bijgewerkt door
Axel57 op zo nov 21, 2021 10:32, in totaal 1 keer bewerkt.
Sinds sept in he bezit van een Kuga PHEV ST-Line X.