Kuga STX line 1500 diesel 2021

Discussie over de Ford Kuga

Moderator: Beheerders

Kuga STX line 1500 diesel 2021

Berichtdoor Voesuki op wo nov 24, 2021 13:36

Hoi iedereen
Ik wil mijn verhaal ook eens kwijt op de fordclub.be
In januari 2021 bestelde we een Kuga bij fordstore Bilzen ,deze zou eind april geleverd worden nu met de Corona tijden kan ik er in komen dat alles wat trager gaat
Dan na 10 maanden wachten konden we eindelijk onze nieuwe wagen afhalen en vanaf dan is de ene achter de andere miserie begonnen
Na 2 dagen rijden begon de wagen een krakend geluid te maken en gelijktijdig ging het display en instellingen elke keer als je de wage uit zet terug naar de Engelse versie
Toen we de verkoper belde wat dat zou kunnen zijn zei hij dat het zou opgelost zijn met een update en dat het gekraak uit een speaker kwam en dit ook met de update opgelost zou zijn
Maar ik ben zelf een beetje automekanieker en kon het niet laten om toch eens onder de auto te kijken en wat ik daar zag heeft me wel een beetje doen verschieten,de spiraalveer achter links zat namelijk niet in haar passing bovenkant en daar kwam dit gekraak door
Ik de volgende dag naar de garage en zij dat ik er niet meer wilde mee verder rijden toen zij de man die er de planing regelt dat er geen tijd was of dat ik moest wachten tot de klant zijn wagen voor mij gereed was. Ik had namelijk al een afspraak gemaakt voor de update en moest daar een week voor wachten,na een paar uurtjes in de wachthal te hebben gezeten was de auto klaar maar de update was nog niet gedaan dus nog een keertje terugkomen zij de man achter de toog.
Nu om een lang verhaal kort te houden ik ben dan nog eens geweest voor een update weeral noppes scherm nog steeds in Engelse versie d an nog eens om nog een update te doen om me dan te vertellen dat ik een nieuw scherm moest krijgen
Nu heb ik de auto een maand en 1500 km en gene radio meer geen gps meer gewoon een zwart scherm ze zouden een nieuw scherm bestellen maar deze is niet in voorraad en ze kunnen ook niet vertellen wanneer dit er gaat zijn.
Dan zijn er oor nog de remmen die heel erg piepen als je aanschuift aan rode lichten of druk verkeer dit had ik ook al eens gemeld maar niet naar gekeken denk ik
Een mens dacht dan bij een nieuwe wagen een tijdje gerust te zijn maar dit valt dik tegen
Tot nu toe kan ik dus niets goed zeggen over de wagen behalve dat hij toch fijn rijd
Voesuki

Word een Viking

Keer terug naar Ford Kuga