Transit custom sport 2020

Discussie over de Ford Transit

Moderator: Beheerders

Transit custom sport 2020

Berichtdoor Miel op zo aug 23, 2020 16:08

Hallo, heb een custom sport net besteld, en enkele onduidelijkheden, was er niet direct antwoord op, gingen het wel uitzoeken voor mij, maar lijkt me logisch om ook hier de vraag eens te stellen.
Navigatie en sync 3 met dab, heb zelf nu dab+ in andere auto, dus vroeg ik of het dab of dab+ is, ze konden daar niet gelijk op antwoorden. Is dit anno 2020 niet logisch dat het dab+ is ? En waarom staat er op de bestelbon dan gewoon dab ?
Er staan 2 antennes op dak, de spriet (denk fm) en de haaievin (denk gps) zou er dan een derde moeten komen ? (Dab+)
Velgen zouden vanaf heden standaard antraciet kleurig zijn 17’ op de sport, enkel staat op de bon “velgen type 2”, klopt dit ?
Alvast bedankt voor wat feedback
Miel

Word een Viking

Re: Transit custom sport 2020

Berichtdoor jaak op ma aug 24, 2020 8:00

Ik heb op mijn Kuga ook dab+ en gps en er staat geen antenne op mijn wagen dus zal jij ook geen extra antenne nodig hebben.
jaak

Berichtdoor Pablo op ma nov 02, 2020 20:17

Miel schreef:Hallo, heb een custom sport net besteld, en enkele onduidelijkheden, was er niet direct antwoord op, gingen het wel uitzoeken voor mij, maar lijkt me logisch om ook hier de vraag eens te stellen.
Navigatie en sync 3 met dab, heb zelf nu dab+ in andere auto, dus vroeg ik of het dab of dab+ is, ze konden daar niet gelijk op antwoorden. Is dit anno 2020 niet logisch dat het dab+ is ? En waarom staat er op de bestelbon dan gewoon dab ?
Er staan 2 antennes op dak, de spriet (denk fm) en de haaievin (denk gps) zou er dan een derde moeten komen ? (Dab+)
Velgen zouden vanaf heden standaard antraciet kleurig zijn 17’ op de sport, enkel staat op de bon “velgen type 2”, klopt dit ?
Alvast bedankt voor wat feedback

Hé Miel,
Heb sinds drie weken Ford Custom Sport. Fantastische bolide. Je vraag over de Dab. Het is inderdaad Dab+. De eerste keer moet je dab de tijd geven om alle kanalen te herkennen. De antennes: de spriet voor de radio AM en FM. De haaienvin is Gps en Dab+.
Groet Pablo
Pablo

Berichtdoor Miel op zo nov 22, 2020 19:21

Hallo Pablo,
Thx voor de feedback, is duidelijk !
Wordt binnenkort geleverd, rond 1 december.
Zie er keihard naar uit, na 9 jaar vito w639, die dan te koop komt.
Miel

Keer terug naar Ford Transit