STREETPERFORMANCE........BEDANKT !!!!

Exclusive FORD tuner & designer of your dreams

Moderators: Moderators, Beheerders

STREETPERFORMANCE........BEDANKT !!!!

Berichtdoor beethoven op vr okt 21, 2011 7:01

Bij deze wil ik de mensen van Streetperformance (David en helpers) van harte bedanken voor de spectaculaire upgrade van de mondeo!
Zonder blikken of blozen mag gezegd worden dat het volledig naar mijn wensen is en hoe!
Het is puur toeval geweest dat ik in contact gekomen ben met de mannen van SPR, had ik dat maar eerder gedaan.
Het zijn echte crack's die hun vak kennen. Geleidelijk aan hebbn zij de mondeo aangepast naar mijn wensen ( ik heb hun gezegd wat ik wou: koppel en power :twisted: , simpel!). En zo gebeurde in verschillende stappen de upgrade, waar ik ten zeerste tevreden over ben! Dat mag en moet gezegd worden! Hb de auto nu al veel gereden en mijn indruk blijft: WAUW! Voor de hybride had ik toch nog ergens (in3e) een 'turbogat' en inderdaad een stagnatie boven de +/- 3700 rpm naar mijn gevoel, de power was "op".
Die paar tientjes van een seconde die ik nu moet inboeten die neem ik er graag bij(eig verwaarloosbaar) want nu verspreid hij geleidelijk zijn koppel en vermogen tot ver boven de 4000rpm, zonder het turbogat. En hij blijft gestaag doorgaan, dat is ongelooflijk.Voor ik het wist, de eerste keer met David naast me in de auto, had ik de motor diep in het rood gejaagd voor ik er erg in had. Dat is opletten geblazen, maar je leert het snel.
De top heb ik nog niet geprobeerd, daar de wintersloffen opliggen. Ik ga ermee wachten tot volgend jaar, zodra de AVON's terug op kunnen en 'die polizei' de autobahn niet meer zo onveilig maakt
Het is een juweeltje om mee te rijden, reactie op het gaspedaal is vliegensvlug en haarscherp, vooral de 4e en 5e versnelling is ├ęcht een verbetering, daar voel je hem nu ook doortrekken, wat bijna niet het geval was bij de gewone "configuratie".Ik kan mezelf nog altijd een dreun verkopen als ik nu bedenk wat ik al die jaren heb gemist! Verdomme toch!
En vooral het geluid bij stationair draaien is spectaculair verbeterd( moet niet vragen hoe ver mijn DMV heen was )
Nu ken ik het geluid van een diesel...
CONCLUSIE ? Me is a very happy person, yes sir!
P.S.: en dit allemaal zonder de kenmerken van de Titanic...... ( zwarte rook)
Laatst bijgewerkt door beethoven op vr okt 21, 2011 21:29, in totaal 1 keer bewerkt.
[b]Mondeo mk3 panter black, 5deurs, 12/2005 TDCi 2.0 16V ABS-ESP xenons licht-regen en parkeersensoren(achter) gemapt ->by Streetperformance:115pk/280nm -> 189pk/430nm
zwarte lederen zetels, ingebouwde navigatie(denso), a.c.c.,cruise control,
EGR vol afgedopt,lege cat, AIRTEC intercooler,automatische inklapspiegels bij afsluiten
beethoven

Word een Viking

Re: STREETPERFORMANCE........BEDANKT !!!!

Berichtdoor Jordy xr3i op vr okt 21, 2011 21:21

Super da ge zo content zijt 8)

Had niet anders gedacht, die mannen hebben idd verstand met wa ze bezig zijn :wink:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die tomorrow.

Ford Sierra RS Cosworth "87
Jordy xr3i

Berichtdoor wardclijsters op zo jan 22, 2012 19:03

Yep yep vind ik ook.
Ben ook een tevreden klant en bedank ze mee :D
wardclijsters

Berichtdoor Hangterisaan op zo jan 22, 2012 20:14

+ 1 . Binnenkort nog eens een remapke,door de boost controller (en dus hogere turbodruk) krijgt hij nu alle diesel verbrand zodat ik helemaal niks roet meer heb. Dus mag er wat meer diesel bijgespoten worden ;) Maar eerst ne free flow uitlaat. :)
2010 Chevy Cruze 2.0 VCDI 150 pk - zwarte ruiten , Led nrplaat en standlichten -
H4 BI-xenon - Pipercross panel filter - H8 11 W mistlamp - 9" DVD kopsteunen
TO DO : Mappen - sharkfin antenne
Hangterisaan

Keer terug naar Streetperformance