Switch to full style
Exclusive FORD tuner & designer of your dreams
Schrijf commentaar

dreamscience voor FRS II???

za jan 21, 2012 11:19

Heeft hier iemand een idee wanneer de DS zou uitkomen voor de FRS? Er staat nu al meer dan 2 jaar: "coming soon" gemeld op hun site. Nu ja, ik vind 2 jaar wachten niet mis. Maar ik heb de indruk dat inplaats van "coming soon" er "full of shit" mag geplaats worden.
Wil ik maar zeggen dat mijn geduld aan zijn einde begint te komen en misschien is het tijd om eens uit te kijken voor een andere vorm van chiptuning.
David weet jij hier misschien meer over?

Re: dreamscience voor FRS II???

za jan 21, 2012 12:02

Mogelijkheden genoeg toch....
Als je perse met een handset wil werken om zelf mappings in te stellen,in de UK zitten er een paar die de autotech handsets verdelen. Bv JW racing, enz

Re: dreamscience voor FRS II???

za jan 21, 2012 12:45

Naar mijn weten zijn er problemen om een flash tuning - systeem te ontwerpen voor de Focus RS - MK II.

Het ontwerp van een flash device is geen probleem maar de ECU van de focus staat het niet toe. Deze moet eerst worden aangepast alvorens men er een flash device zonder problemen op zou kunnen laten werken. Daarom duurt het waarschijnlijk zo lang bij Dreamscience.

Als je toch koste wat het koste een toestel wil hebben... Bij Bluefin leveren ze ook een toestel voor de RS mk II. Let wel op! Ook bij hen moet de ECU opgestuurd worden om te laten aanpassen. Nadien zou het toestel wel gewoon werken.

http://www.mybluefin.co.uk/search?make= ... riant=2114
Schrijf commentaar