door EdVDM op do feb 04, 2021 9:27
Volgens mijn garagist is het normaal dat deze melding wordt weergegeven in het display bij het remmen. Hij zegt dat hij 3 Raptors heeft lopen en dat dit bij alle drie het geval is. Echter daarnaast was het bij mij ook zo dat nog een aantal andere zaken in het display verschenen die aantoonden dat er bepaalde zaken defect of niet meer actief waren. Na vervanging van een stukje in de voetrem leek alles opgelost. Het is mijns inziens evenwel niet onmogelijk dat tijdens de reparatie, met een nieuwe load vanuit de garage computer, deze zaken waarmee er problemen waren eenvoudig weg werden uitgeschakeld...Ik krijg immers nooit ofte nimmer nog signalen te horen van een bijna botsing of voetgangers/fietsers die te dicht komen tijdens het rijden. Hetgeen wel degelijk het geval was bij de eerste ingebruikname. De instellingen in verband met de verkeersveiligheid werden door mij zelfs in het display in de hoogste positie van waakzaamheid geplaatst. Ik hoor of zie niets meer in dit verband. Of misschien rij ik nu veiliger ? Hmmmmmm?