Ford Sierra schroefset

Discussie over de Ford Sierra

Moderator: Beheerders

Ford Sierra schroefset

Berichtdoor Nille op za mei 03, 2014 12:51

Hallo, ik heb reeds een ford sierra van 89 gekocht voor een projectje en ik ben op zoek naar een schroefset hiervoor, ik heb hiervoor heel wat afgebeld in belgie maar ze kunnen die niet krijgen. Ik heb wel 1 in Engeland gevonden maar ik wil eerst de opties zoeken hier in belgie. Weet iemand ofdat de schroefset van een sierra cosworth op een gewone sierra gaat? Of waar je een schroefset kan vinden?
Nille

Word een Viking

Re: Ford Sierra schroefset

Berichtdoor Sgt.Flippy op za mei 03, 2014 13:43

Ben nie zeker, ma de Cosworth heeft waarschijnlijk heel andere specificaties ivm een schroefkit, dus denk niet dat ze verwisselbaar zijn. Motor zal waarschijnlijk ook zwaarder wegen.

Niet lang geleden stond hier dacht ik dezelfde vraag, Engeland is een goede bron voor Ford spullen.
Sgt.Flippy

Berichtdoor Nille op za mei 03, 2014 19:46

Nille

Berichtdoor Fomoco0505 op do jun 25, 2015 21:34

Bij mijn weten hebben de cossie's dikker poten meet dit toch maar eens eerst na van iemand wat een cossie heeft, vooralleer ge u een miskoop doet.(niet slecht bedoeld e) :wink:
Nu weet ik niet of dit alleen geld voor een 4x4.
Als dit voor de 2wd hetzelfde is als van een standaard sierra moogt ge mij dit zeker laten weten want ik ben zelf ook aan het zoeken voor schroefpoten voor van voor.
Van achter heb ik al 2 proflex schroefpoten zitten.
mvg kyle
Fomoco0505

Keer terug naar Ford Sierra