Voor mijn Kuga 2017 is de software blijkbaar up-to-date: huidige versie is: Sync 3 versie 3.0 Build 18025.
Voor de maps is er nu een nieuwe update: huidige versie is F7 (geupdated in aug. 2018)
Moderator: Beheerders
kugaclown schreef:Op dit ogenblik is op de Ford.nl website de nieuwste versie F8 te verkrijgen. Rij er nu reeds 10 dagen mee, voordien had ik op dezelfde site de F7 (Sync3) gedownload en geinstalleerd in december 2018. Toen geen problemen gehad en nu met de F8 ook nog niets. Is wel sneller in gebruik, maar kan nog niets zeggen over nieuwe wegen of straten vermits ik nog niet uit mijn vertrouwde omgeving ben geweeest. Zou jaargang 2017 moeten zijn. Rij zelf met een Kuga Vignale met benzine 150 pk van maart 2018, had wel met enige schrik omdat mijn wagen nog steeds in garantie is. Bij aankoop stond er F6 (Sync2.3) op , nadien naar F6.1 (Sync3) gegaan via Ford.be.
Wel opletten, mijn vriend heeft zopas de nieuwe versie in fordgarage laten uitvoeren van F6.1 naar F7 ook voor een Kuga 2018 met 110 pk benzine. Maar hier is de overgang mislukt, volgens de garage zou zijn Sync-installatie defekt zijn. Software is nu terug gezet op F6.1 in de garage. Vriend wacht nu af wat er gaat gebeuren. Opnieuw installeren software of nieuwe Sync plaatsen, werd kontakt opgenomen via fordgarage met Ford België. Zou onkost van ongeveer 350 € zijn indien nieuwe Sync3.?
Keer terug naar Technisch > ICE, Security & Elektronica
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten