Misschien, is het jullie opgevallen dat de motor teveel naar voor zit in bovenstaande foto's, ze waren net bezig met de motor in de motorruimte te schuiven en speciaal voor de foto hebben ze het materiaal verwijderd en effen aan de kant gaan staan ervoor... Excuses voor het ongemak!
Vandaag al de eerste modificatie binnengekregen uit Canada (op Bricklink die persoon al zijn remschijven gekocht) voor de Mustang, het betreft remschijven die ook werden gebruikt bij LEGO Ideas Caterham Seven 620R (21307), die ik trouwens ook in mijn bezit heb.
Dus voor een high performance car zoals de Mustang, waar je ook nog eens een supercharger kan opzetten, vind ik het persoonlijk verplicht om van trommels over te schakelen naar remschijven, doen ze in het echt trouwens ook, maar vooral de voorste trommels, voor achterste trommels vind je ook wel kits, maar de meesten gaan toch eerst om de voorkant te verbeteren.
De oude trommels
De remschijven (12 stuks, dus heb er voor drie wagens)
De wagen na de conversie
Ford Focus II Trend++ 1600 TDCi 109PK+; Aquarius Blue; Bouwjaar: april 2005; RIP: juni 2016;
Ford Mondeo V Titanium 2.0TDCi 150PK+; Panther Black; First Edition Pack; Bouwjaar: februari 2015;
Vanavond nog de nieuwe supercharger gebouwd voor de Mustang, zou iets lager zijn dan de originele en beter gepast ervoor en wil de originele die bij de wagen zat niet kwijt, dus nu heb ik twee superchargers voor de wagen, ook terug voorzien van een ZWARTE rubberen band...
Heb enkel nog twee DBG quarter-round tiles (25269) nodig, het programma Stud.io had ze niet doorgevoerd naar mijn Wanted List in Bricklink, dus vanavond nog besteld samen met paar andere tegels om stuk van mijn voetpad te voltooien (land van herkomst: Litouwen)
Enkele foto's:
Ford Focus II Trend++ 1600 TDCi 109PK+; Aquarius Blue; Bouwjaar: april 2005; RIP: juni 2016;
Ford Mondeo V Titanium 2.0TDCi 150PK+; Panther Black; First Edition Pack; Bouwjaar: februari 2015;