Ford Explorer 2020 Verliefd op!!

Plaats hier al de Ford nieuwtjes

Moderators: Moderators, Beheerders

Ford Explorer 2020 Verliefd op!!

Berichtdoor mohssine op ma sep 02, 2019 19:28

Toen de Ford Explorer zo’n 30 jaar geleden op de markt kwam, was het een onmiddellijke hit. Sedertdien hebben meer dan 8 miljoen Ontdekkingsreizigers gelukkige gevonden, en dit totaal herontworpen, zesde-gen 2020 Ontdekkingsreiziger zou slechts het beroep van SUV, vooral voor die moeten bevorderen die die het extra praktische aspect en de efficiency van een hybride zoeken.

A 2020 Explorer S T in Rapid Red crossing a bridge
De Ontdekkingsreiziger zou niet dat alles verschillend dan zijn voorganger kunnen kijken, maar dat is niet noodzakelijk een slecht ding. Het nieuwe model verbetert het oude model met een iets taps toelopende daklijn, mooi gevormde carrosseriekanten en een langere wielbasis met kortere overhangen voor en achter. Slankere koplampen en herontworpen mistlampen zijn in de voorste fascie wat fijner van kleur, hoewel het stuitje van de Explorer er grotendeels hetzelfde uitziet als voorheen.





A woman driving a 2020 Explorer with a twin panel moonroof
De grote verandering voor 2020 is eigenlijk onder de huid van de Explorer. De langere wielbasis komt hoffelijkheid van een nieuw, achter-wiel-aangedreven platform, dat een groot vertrek van de voor-aandrijfarchitectuur is die normaal voor middelgrote crossovers wordt gebruikt. Het achter-aandrijvingsplatform niet alleen maakt de Ontdekkingsreiziger een weinig beter om te drijven, met betere algemene behandeling.

Explorer Platinum tri diamond perforated leather seating surfaces with accent stitching in Light Sandstone
De de basismotor van de Ontdekkingsreiziger is een 2.3 liter, turbolader, EcoBoost I4 die 300 pk en 310 pond-voeten van torsie maakt. Opvoeren van daaruit, vindt u een 3,0-liter EcoBoost V6 met een meer robuuste 365 pk en 380 pond-poten. De ST krijgt een hogere output versie van die 3.0-liter motor, met 400 pk en 415 pond – blijf afgestemd voor een aparte herziening van dit model later. Tot slot komen we bij de gloednieuwe Explorer Hybrid, de versie die ik aan het testen ben in het belang van deze eerste drive.

Geëlektrificeerd, niet elektrisch
Onder de motorkap heeft de Explorer Hybrid een 3,3-liter, natuurlijk aangezogen V6, aangevuld met een 1,5-kilowatt-uur accu en 35-kilowatt elektromotor. De hybride levert een totaal van 318 pk en 322 pond-voeten van torsie, en de kopers kunnen de geà “lektrificeerde aandrijflijn met of achter- of alle-wielaandrijving specificeren. Een automatische versnellingsbak met 10 versnellingen zorgt voor het schakelen.

A 2020 Explorer Limited in Rapid Red being driven down a city street
De hybride Ontdekkingsreiziger staat me niet toe om te kiezen wanneer het elektrische macht gebruikt, en het werkt enkel op zijn meest efficià “nte wijze de hele tijd. Het baseert zich op batterij-alleen macht bij de snelheden van het parkeerterrein, de motor die binnen schopt wanneer u omhoog en zich op de weg beweegt. De Hybride van de Ontdekkingsreiziger springt zeker niet van de lijn, maar het staat snel genoeg op om te versnellen, en biedt ruime macht voor het kruisen en het overgaan langs de open wegen van mijn testroute aan.





Explorer Platinum in Star White at the pier with a carnival in the background
Ook op een steile, kronkelende en steile klim naar boven heeft de Hybrid geen moeite. De 10-versnellingsbak jaagt niet op versnellingen en slaat graag een paar tandwielen over als dat nodig is. Op de weg naar beneden voelen de regeneratieve remmen van de Hybrid niet zo heel anders aan dan de standaardstoppen van de Explorer, met een progressieve pedaalrespons en geen grijpneigingen.

Explorer Platinum in atlas blue in front of a store covered in shrubbery
Noch hebben Ford of EPA nog officiële brandstofbesparingsgegevens voor de Hybride Ontdekkingsreiziger van 2020, hoewel de automaker zegt de geà “lektrificeerde SUV ongeveer 500 km tussen vullingen zou moeten kunnen reizen. De ontdekkingsreiziger heeft een 18 gallon brandstoftank, zodat schat mijn snelle math een classificatie 27 of 28 ampère.

A person in the drivers seat of a 2020 Explorer using the ten point one inch L E D touchscreen
Terwijl de powertrain zelf dicteert hoeveel van de energie van de batterij op elk ogenblik wordt gebruikt, kunnen de bestuurders tussen Normale, Sport- en Eco-wijzen selecteren om dingen zoals gashendeluiteinde binnen, de punten van de transmissieverschuiving en het sturen te passen voelen. Bovendien verbetert de Slippery-modus de tractie in gladde omstandigheden en de Trail-, Deep Snow- en Sand-modi helpen de Explorer door ruw terrein te komen. Tot slot is er de rijmodus Tow/Haul die de transmissie in een hogere versnelling houdt voor meer vermogen bij het slepen van een trailer. ....
Bron; https://denieuwsteautos.be/2020-ford-mu ... s-rijtest/
mohssine
 
Berichten: 10
Geregistreerd: za apr 06, 2019 20:19

Word een Viking

Keer terug naar Ford Nieuws

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten